úterý 12. března 2013

Moje krev - recenze


posterHoror / Thriller
Kanada, 2009, 91 min

Summer (Ashley Greene, Twilight sága) hledá svého otce. Cestou potká sympatického mladíka Toma (Peter Mooney, Kriminálka Miamai) a rozhodne se u něj přespat. Příjemný večer se ale zvrhne v boj o život. Psychicky vyšinutý Tom ji uvězní ve své "lidské zahradě". Tou je špinavý sklep a v něm další dívka Amber (Dani Kind), už na pokraji smrti. Zoufalou situaci se Summer rozhodne řešit lstí. Pomalu s Tomem navazuje vztah a čeká na příležitost utéct. Psychologický horor navazuje na klasické snímky tohoto žánru jako je Mlčení jehňátek nebo Misery nechce zemřít. Do poslední chvíle udržuje napětí a překvapující závěr vyráží dech!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Na tento film jsem se těšila ze dvou důvodů - dobře znějící anotace a moje oblíbená herečka Ashley Green. Když bych to měla shrnout, dopadlo to asi takhle: Ashley hrála dobře, ale film celkově zklamal. Bylo to místy nudné drama, které nemělo špatný nápad, ale mohlo se z toho dostat prostě víc.


Vezmeme to hezky popořadě. Hlavní hrdinka Summer není žádná světice. Je to drzá dívka, která nemá problém cokoli ukrást. A vlastně kvůli tomu pozná mladíka Toma, který je ve skutečnosti psychopat. Stráví spolu noc, ale Tom ji už ráno nedovolí odejít. Vězní ji ve svém domě a rozhodně ji neplánuje pustit ven. Summer se snaží přesvědčit ho o tom, že je ve skutečnosti normální kluk, který nemusí páchat všechny ty zrůdnosti. Potom se ve filmu děj trošičku obrací, protože se dozvíte zajímavou informaci. No.. Ok,, bylo to zajímavé, ale i tak jsem z celkové pointy nebyla dvakrát nadšená. Možná to bylo proto, že mi film místy přišel vážně nudný a celkově mě prostě nedostal.. Rozhodně nemůžu tvrdit, že bych se od filmu nedokázala odtrhnout a že bych se bála. No a to je škoda, protože právě to by správný horor měl udělat.

Jak už jsem psala - líbilo se mi, jak Ashley hrála. Na roli Summer se hodila. Dokonce se mi líbil i herec, který hrál Toma - Peter Mooney. Ten byl taky fajn. Ostatní herci už byli méně výrazní.

Co se týče celkového průběhu filmu.. Mé pocity nejspíš nejlépe vystihuje jedno slovíčko: nuda.
Psychologické drama - proč ne, ale přece jen.. Na mě to bylo až moc psychologické. Myslím, že kdyby se do toho dalo trošku víc akce a celkově energie, bylo by to daleko lepší. Hodně se tu řešily charaktery postav. Světlé stránky tmavých postav a naopak (i když se tu řešily hlavně ty tmavé, to se musí nechat).
Některé scény a pasáže mi přišly naprosto zbytečné.

Tihle dva herci byli super!! :)
Pokud hledáte film, u kterého se chcete bát a chcete cítit mrazení v zádech, tak tento film nedoporučuju.. Fakt to byla směsice od všeho a třeba samotný konec mě vyloženě naštval. Čekala jsem něho víc.. ne-dramovského. No to je jedno.. Každopádně ten konec mě zas tak moc nepotěšil.


Celkově mám z filmu rozporuplné pocity a jsem spíš zklamaná. Bylo to takové zvláštní, divné.. Neříkám, že to bylo špatné, ale prostě drama - k tomu všemu zvláštně pojato.
Filmu dávám 2 hvězdičky. Pro mě osobně spíš podprůměrný film.

Trailer k filmu:
A ten trailer mě na film tolik nalákal! Ach jo.. škoda :/


Žádné komentáře:

Okomentovat

Ahoj! Předen Ti moc děkuji za komentář, dělá mi to radost :)